Gå til innhold

Nettbutikk?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan tipse om en bra nett-sted hvor de har godt utvalg, og bra priser på slitedeler til motorsag? Gjerne i utlandet hvis pris og utvalg er bedre der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fritjof1_1
Er det noen som kan tipse om en bra nett-sted hvor de har godt utvalg, og bra priser på slitedeler til motorsag? Gjerne i utlandet hvis pris og utvalg er bedre der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fritjof1_1
Jeg har forsøkt meg litt på ebay.com, men har problemer med å finne en leverandør som har godt utvalg i motorsagrekvisita, men det finnes. For en tid tilbake søkte jeg på ordet \&quot\;Husqvarna\&quot\; og fant et nettsted som tilbød sager og tilbehør i USA. Der sto det \&quot\;visit our web page\&quot\; xxxx. Jeg var da inne på denne web-siden og så at de hadde et kjempebra utvalg, og bra priser. Problemet er at jeg finner det ikke igjen. Prisene spriker veldig i Norge. Fra Biltema som har kjeder til under hundrelappen (men ikke noe utvalg) via Jula og Clas Olsson som har fra ca. kr.150, til FK.butikken som skal ha over kr.320.- for de fleste kjeder. Har også vært inne på Tosalg.no. Det kan virke som om de selger Oregon produkter, men i nettbutikken deres finner jeg kun priser på et begrenset antall produkter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fritjof1_1
Takk JN! Der tror jeg vi har siden jeg mente. Virker oversiktlig og grei, og med godt utvalg. Får studere priser senere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...