Gå til innhold

automatiske vedmaskiner som pakker i sekker.


Gjest

Anbefalte innlegg

hei.

finnes det vedmaskiner som er har automatisk innmaterbord og som pakker i sekker av seg selv?

Event hvilke gode og effektive maskiner finnes det med automatisk klyv og kapp, samt automatisk innmaterbord?

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

finnes det vedmaskiner som er har automatisk innmaterbord og som pakker i sekker av seg selv?

Event hvilke gode og effektive maskiner finnes det med automatisk klyv og kapp, samt automatisk innmaterbord?

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honda_1

Du får vel en helautomatisk maskin som heter super pilke eller noe sånt, har vært avantert i bondebladet noen ganger, man bare legger på stokken og maskinen tar seg av resten mens du legger på en ny stokk, hvor greit den funker vet jeg ikke men vill tro man er avhengig av ganske rett ved,maskiner som pakker i sekk har jeg aldri hørt om, men ved feks, storsekk kan man \&quot\;dandere\&quot\; under vegs da..

ellers er det flere som hakki pilke, duun, og dalen som jeg vet med joystikk styring. Men det koster da-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Erlend_1
Finnes maskiner som pakker i småsekker også/halvautomatisk. Sto omtalt i BG tidligere. Er ganske kostbare. Det var en vedmaskin der veden kom ut på bånd, de sto 2 stk og stablet, det de ikke klarte å holde unna gikk i euro paller. Vet ikke om noen helautomatiske maskiner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

-\;) ja skjønte jo det etterhvert.

Finner imidlertid ikke denne i arkivet, noen som vet om det er mulig å få tak i den noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...