Gå til innhold

Tømmerklo


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med lasting av vedstranger på henger ved hjelp av tømmerklo kontra universalklo montert på pallegaffel?

Har hitil brukt pallegaffelen til lasting, men dette er noe skit i kupert terreng. Vurderer nå å montere universalklo på gaffelen eller skaffe meg tømmerklo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1080u_1

Er det noen som har erfaring med lasting av vedstranger på henger ved hjelp av tømmerklo kontra universalklo montert på pallegaffel?

Har hitil brukt pallegaffelen til lasting, men dette er noe skit i kupert terreng. Vurderer nå å montere universalklo på gaffelen eller skaffe meg tømmerklo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Tømmerklo kan anbefales. Lastet selv med stensvans tidligere, og det var som du sier problemer hvis det var litt ujevnt. Vær forsiktig når du løfter med tømmerklo så du ikke vrir lasteren skjev, dvs. pass på å ta litt større stokker omtrent i balansepunktet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navara_1
Har en Dalen tømmerklo, og den er så fin å jobbe med at man kan ta stokker mellom spissen, og dermed presisjonslaste på høyt nivå. Anbefales!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
brukar ei dalen tømmerklo i kombi. med pallegaffel på tårn bak på traktoren. fungerar fint i den forstand at ein unngår at stokkane tippar av under transport i hellande terreng, men e svert vanskeleg å legge fine lunna viss traktoren ikkje står nokelunde beint. stokkane glir lett fortare av på den gaffelen som blir lavast pga terrenget, og det blir lett ekstra arbeid for å unngå rot i stabelen. klart dette er ei billegare løysing, men viss du har frontlastar og skal håndtere ein del ved/tømmer, spara du deg for mykje frustrasjon ved å kjøpe ei skikkeleg klo. dei er jo meir solide og, i tillegg kan ein \&quot\;plukke\&quot\; opp stokkar på ein mykje betre måte enn med ein pallegaffel m.klo.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Vurderer selv ei klo til vedarbeid, noen som har erfaring med Igland sine? Har en grei pris så jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Bruker tømmerklo mye i vedproduksjon og den er nesten suveren.

Det som er feilen på den jeg har er at det er to pigger en i vær ende på under leppa. Dette fører til at matinga inn i kloa blir noe tuklete da en stokk ofte legger seg under den ene piggen og oppå den andre.

Dalen sin er antagelig veldig bra da den har ei hel bua underleppe uten disse piggene som stikker frem.

Igland har ikke skjønt det de har pigger min er helt lik Igland sin.

Det å bruke pallegaffel med universalklo kan umulig fungere på tømmer. Da får du garantert problemer med at en stokk legger seg oppå og en under gaffelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje_1
Mathiskloa har hel underleppe, har selv en Ugland klo, men jeg vil mene at mathiskloa er overlegen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
til nhb: det problemet du skildrar kjenner eg meg ikkje igjen i over hovudet. er tømmer vi har brukt universalkloa på. 400m3+ dei siste tre åra, kor alt er lagt opp i lunner med universalklo med pallegaffel. har ikkje frontlastar, so da e vel grunnen til at me ikkje har klo. men køyring i ulendt terreng frå velteplassen ned mot vegen kor lunna ligg, ville ikkje vere noko ideelt for framakslingen uansett. difor fungerar det bra for vår del å køyre med tømmeret bak på traktoren. er det derimot flatt og fint å køyre kor ein stablar tømmeret er det vel ikkje so mykje tvil om at klo er ei mykje meir fullgod løysing. men det forutsett vel og 3`dje funksjon på lastaren..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Midtun problemet oppstår når du skal hente tømmer ut av en tømmerlunne. Da kjører man inn mot lunnen og da kloa lukker seg over flere stokker vil noen havne under den ene piggen. Dette skjer oftes med smått tømmer. Dette er ikke noe stort problem men hvis kloa skulle hvert optimal burde den ligna på Dalen sin.

Ellers så er tømmerklo veldig brukervenlig og rask i bruk.

Du må også ha 3`dje funksjon på lasteren ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

til nhb:

ser det problemet. for å unngå dette brukar vi steinsvans når vi kappar opp og legg tømmeret i mindre lunner etter sortement. legg først ein toppende på tvers av den retningen tømmeret ligg i kvar ende, slik at det ikkje ligg heilt nedpå bakken. då blir det lettare å ta det igjen med pallegaffelen. på denne måten kjem gaflane under alt tømmeret nokelunde på midten. då unngår ein at det velter av, at nokre nokre stokkar ikkje ligg oppå begge gaflane og at det blir lettare å legge dei frå seg i lunnen.

 

viss ein berre køyrer baki tømmer som er kappa i ulike lengder og ligg hulter til bulter, vil ein ikkje kunne få særleg mykje med seg med dette systemet \;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...