Gå til innhold

priser storsekk og småsekk med ved


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Har hogd ganske mykje skog som har stått langs slåttemark hos meg. Holder nå på og sage dette opp til ved No og planlegger selge en god del av dette og fremtidig hogst i Dei neste årene. Eg produserte mykje ved til salgs tidligere men har Ikkje solgt noko dei siste 6 årene. Eg lurer derfor på hvordan markedet er og hva eg kan ta for storsekk 1000 og 1500 liter hvor veden er stablet i og 60 liter. Veden er sortert i rein bjørk og ellers blandingsved med myke ask hegg og litt selje. Holder til i Hordaland veden blir tørket ute til utpå sommeren og så satt inn på tørt lager med god lufting. Håper noen kan gi litt info om prisnivået eg kan legge meg på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg og holder til i Hordaland og selger i 1000 sekk, tar 900,-kr for rein Bjørk og 700,-kr for rein furu. Har ikkje solgt så mykje blanding, men dei eg har solgt har eg tatt 700,- for, lite kunder som klager på prisen har eg inntrykk av, trur ikkje ein selger så mykje meir om ein går mykje ned i pris, viktigaste er at veden er tørr, og det har jo du når du kan ha den innelagra:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Johansen_1
Holder til i Østfold. 1000kr for 1500 liter Bjørk, 70kr 60 liter Bjørk og blandingsved 750kr for 1500litrr. Ink kjøring innenfor en gitt avstand
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...