Guest Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Noen som har manual/ reservedelsliste på PDF? Eller vet om den finnes på nettet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Har manual/ reservedelsliste på PDF. Har du en E-postadresse jeg kan sende den til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest labtec_1 Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Takk, men jeg fikk en i går kveld. \;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Er det mulig å få videresendt delekatalogen eller linken til den? Finner den ikke på nettet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Per Skoglund Posted May 14, 2017 Share Posted May 14, 2017 hei.gidder du og sende meg en kopi? Må skifte div deler på min..vet du hvem som er forhandler og?min mail adresse. Per.skog@online.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cato Posted June 8, 2018 Share Posted June 8, 2018 HeiJeg har kjøpt meg en 2000 mod Hakki Pilke 60 oh,så jeg lurte på om du har manuel/reservedelsliste enda.Vist du har det,om du kan sende PDF til meg også.Mange takkMvh Cato Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordang Posted June 11, 2018 Share Posted June 11, 2018 Har en kopi av en gammel delekatalog https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnx2ZWRvZ3ZlbHxneDo3YWM2OGQzYTg2MDMyOGVi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.