Gå til innhold

Olabenken pakkebord?


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Gjest Kristan
Den blir nok for dyr for småprodusentene. Kunne vel ha snekret en sånn renne med sprekkpanel og sekkekanalene trenger jo ikke å stå i stativ.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei! Eg har utvikla og produserer no olabenkar for sal. Eg kan lova deg at dette er eit produkt du både sparar ryggen din på og at du får ein meir sosial pakkeprosess. Vi nyttar benken kvart år (7.året i år) og pakkar mykje meir effektivt også. Håpar du vil ta kontakt, så kan vi ta ein uforpliktande prat. Vi ynskjer fornøgde kundar.

At sekkekanalane står i stativ er eit av hovedfunksjonane med benken.

Olabenken er norskprodusert og er eit særs solid produkt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan

Og hva er fordelen med at sekkekanalene står innelåst? er det ikke vanskelig å få fylt sekkene skikkelig da?

Ser jo fordelen at du trenger bare å skyve kubbene ned i sekken uten at du slipper å være redd for kubber som kommer fallende ned på fingrene.

Men igjen må jeg presisere at denne passer for storprodusenter av småsekker. må jo være fire mann for å bruke denne effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at sekken står i bur, er at du kan jobbe med begge hender. Når sekken er full, trekk du opp kanalen og sekken står att i buret klar til knyting. Sjå film på you tube....søk olabenken.

Ein treng heller ikkje vera 4 menn til og jobba i benken..går fint med 2 damer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan
Med bare to damer på jobb blir det ikkje mykje ved å pakke... Du trenger også en til å drifte vedmaskina og så bør det også være en som gjør alt annet som å fjerne sekker og tilfører nye stranger. Vel, så mange personer er ikke jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har kun sett demo filmen av pakkebordet, og kan ikkje sei noko anna enn at benken som prinsipp er genial. Gode arbeidsforhold under utførelsen av eit arbeid som som regel har dårlege arbeidsforhold. Stå bøygd over sekken, og bøyge seg ned etter vedstikker osv.

 

Så flott produkt! Men, kanskje noko stiv pris for at benken blir ståande på dei fleste gardstun. Antageleg noko for dei verkeleg store produsentane.

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fin og god melding!!

Kan henda nokon synest prisen er litt høg, men målet mitt var og laga eit produkt

Som er vedlikehalds fritt og stabilt. Benken er over 500kg tung og tåler fint ein sterk storm utan og velte..sjølv om ein produserer lite ved, sparar du både deg og tid kvart år med benken. Gangar ein da med nokre år, har ein snart tjent inn benken att..

Mvh Lars Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...