Gå til innhold

Duun vm420


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei har en vm420, funker bra kjørt ca400m3 med den.

Når det er sagt så har jeg fått et problem å det er at sverdet ikke vil komme ned når jeg kjører, ikke no lekkasjer eller noe som har kilt seg. Kjedet går! Alt funker ellers som det skal??!! Noen som har vert borti dette?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
ikke bruk mer tid på dette,bytt til palax fort.Jeg blir kvalm av dette etter min opplevelse med duun.startet med det du beskriver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

hei kan ikke hjelpe deg men har ei palax på prøve i år problemet der var sverd di holder ikke så lenge det siste sverdet jeg kjøpte var litt grøvre ble mere flis -det holdt di siste m3ene

hva erfaring har dere med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Det er en liten bryter som skal trykkes ned når buret over kløyveren er lukket skikkelig, dette for å hindre at sverdet kjøres ned når buret er oppe. Har det kommet flis eller noe imellom så buret ikke går skikkelig igjen mener jeg du får problemet du beskriver. Bryteren sitter under høyre kanten på buret, skrudd i maskinen. Sjekk at den blir skikkelig trykt ned når buret er lukket.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Fant ut av det. Det var det svarte rattet som justerer trykket, ventilen hadde korrigert/satt seg.. Dette gjorde at olja fikk fri flyt.demonterte selve ventilen og pusset den litt innvendig. Nå funker den fint igjen. Takk får all hjelp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...