Daggi_1 Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Hei Driver litt med trefelling på friperioder fra sjøen. Har planer om å begynne for fult med trefelling og anna jobb for å være hjemme mer. Men hva kan en gjøre som anna jobb? Er det noen som har erfaring med dette? Jeg har tenkt på forskjellig: Snøbrøyting på vinteren- enten for private eller kommunen og private, men da må en såklart greie å skaffe seg jobb for kommunen... Snøbrøyting for private- her tenker jeg på smøbrøyting med mindre utstyr, som proff snøfres eller atv eller lignende utstyr.. Skogsarbeid- Dette er vel ikke så vanlig lenger siden alt blir dreven med større maskiner nå.. Linjerydding- Levere inn et anbud og satse på en får noen uker/mnd med linjerydding i året. Ungskogpleie- ikke noe jeg har hørt om her jeg kommer fra ihvertfall... tror dette er ganske ukjendt for folk... Lita gravemaskin med forskjellig utstyr. Ved produksjon Tja...ka skal en prøve og satse på? er det noen andre som har noen råd om dette og kanskje driver med dette fra før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Hi! Anyone who looking for experienced forestry worker? tlf.96875975 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Kjente en som kjente en som lurte på om de viste om noen lokale som gikk med sag. Går alltids Ann å finne tlf/mail til noen i sno i sitt område, å høre om de har noen aktivitet. Tror de stort sett leier inn allskog her omkring, men de kan fort være intreserte i selvstendige. Er sikkert andre firmaer også som har aktivitet av denne typen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.