Gå til innhold

Orkel Pro Device syrepumpe


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe ny syrepumpe til årets sesong og lurte i den forbindelse på om det var noen som har erfaringer med orkel''''''''s pro device pumpe på 200 l fat.Har en 1260 agronic jeg tenkte å montere den på. Hvordan er denne i forhold til serigstad sin?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rlj_1
Jeg vurderer å kjøpe ny syrepumpe til årets sesong og lurte i den forbindelse på om det var noen som har erfaringer med orkel\'\'\'\'\'\'\'\'s pro device pumpe på 200 l fat.Har en 1260 agronic jeg tenkte å montere den på. Hvordan er denne i forhold til serigstad sin?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har bare hatt tull med serigstad sin pumpe....spesielt styreboksen. Og kjenner MANGE andre som har tull også. Må sendes inn til rep, hele tida. Flere jeg kjenner går heller over til atv sprøyte pumpe og kjører bare med manuell av på bryter. Ellers er orkel sin bygd opp på ei sånn type pumpe, men med litt mer avansert styring. Har mye mer tro på orkel sin en serigstad.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

hei.

har serigstad pumpe og den driv å går seg heite, å da stopper den. er noko drit. ser ikkje om den går eller står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Grunn er enkel den har at serigstad pumpe....også har man da vore så JÆVLA heldi og hadd orkel si pro Device si SVÆRE jævel pumpe og er ikke mindre feil på di
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Er også på jakt etter ei rimelig men holdbar og driftsikker syrepumpe. Denne ATV-pumpene MVM snakker om, hva er det? Hvordan regulerer dere doseringen da? Strupeventil?

Hørte om noen høytrykkspumper i rustfritt. noen som kjenner til det?

Virker kanskje som om det er et marked for noe som er brukbart her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...