Gå til innhold

Håravfall


Gjest

Anbefalte innlegg

Prøvde å legge denne under tråden med samme namn, men blei berre sendt ut til hovedsida igjen...

 

Fleire av, hm alle trur eg, kyrne mine mister hår. Det sitter veldig laust. Mellom beina bake har fleire mist masse, og nokren på sida, og ei rett under halen på begge sider av rompa. Tørr hud, flassaktig der all pelsen er borte.

 

Dei er behandla for lus, og dei klør seg ikkje like mykje som før behandlinga, og eg ser ingen kryp. Men det er lenge sidan eg behandla dei, og hårproblemet vert berre verre.

 

Dei har tilgang på bøtte med mineraltilskot og raud saltslikkestein. Mineralforet rører dei ikkje. Vi vil prøve å flytte den på utsida, slik at den står der dei et grasfor, kanskje det hjelp.

 

Kva trur de? Vitaminmangel?

 

Kva vitamintilskudd bør eg i sofall kjøpe? Vert det gitt i vatnet eller?

(Får eg svar før 15.30 så får eg tak i det før helga:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faile_1

Prøvde å legge denne under tråden med samme namn, men blei berre sendt ut til hovedsida igjen...

 

Fleire av, hm alle trur eg, kyrne mine mister hår. Det sitter veldig laust. Mellom beina bake har fleire mist masse, og nokren på sida, og ei rett under halen på begge sider av rompa. Tørr hud, flassaktig der all pelsen er borte.

 

Dei er behandla for lus, og dei klør seg ikkje like mykje som før behandlinga, og eg ser ingen kryp. Men det er lenge sidan eg behandla dei, og hårproblemet vert berre verre.

 

Dei har tilgang på bøtte med mineraltilskot og raud saltslikkestein. Mineralforet rører dei ikkje. Vi vil prøve å flytte den på utsida, slik at den står der dei et grasfor, kanskje det hjelp.

 

Kva trur de? Vitaminmangel?

 

Kva vitamintilskudd bør eg i sofall kjøpe? Vert det gitt i vatnet eller?

(Får eg svar før 15.30 så får eg tak i det før helga:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faile_1
Kjøpte e-vitamin med selen, til å strø over foret, håper det hjelper... Vil ha pene friske kyr helst:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6470_1

Vil ikke kyrne ha mineralnæringa har de ikke behov for det.

Prøv og bytte til hvite saltsteiner med selen.Røde steiner inneholder kobber og i enkelte områder skal det ikke gis saltstein med kobber fordi dyra får i seg nok pga. naturlig høye forekomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...