Guest Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Noen som har synspunkt om det er ok å betale noe, evt hvor mye for å disponere områder man ikke eier selv til beite for sau? Vi setter opp og vedlikeholder gjerdeanlegget selv, området drives ikke på noe vis i dag, og ligger i et område hvor gjengroing er et definert problem (landskapsvernområde) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dexter_1 Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Noen som har synspunkt om det er ok å betale noe, evt hvor mye for å disponere områder man ikke eier selv til beite for sau? Vi setter opp og vedlikeholder gjerdeanlegget selv, området drives ikke på noe vis i dag, og ligger i et område hvor gjengroing er et definert problem (landskapsvernområde) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J.A.N_1 Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Var det jeg som skulle leie bort ei havn som er i ferd med å gro igjen og ikke blir brukt ville jeg være sjeleglad hvis noen gjorde jobben med å gjerde for så å slippe dyr der. Det hadde ikke jeg tatt betaling for. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.