Gå til innhold

Kopplam


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei Er det nokon som har gode erfaringar med framforing av kopplam.

Kva type melkeerstatning brukar du? Kvor mykje og kvor og lenge gir du melk? Type mjøl? Inne - ute foring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Er det nokon som har gode erfaringar med framforing av kopplam.

Kva type melkeerstatning brukar du? Kvor mykje og kvor og lenge gir du melk? Type mjøl? Inne - ute foring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faile_1

Ville berre reist på fk eg, å spurt der...

 

Kvifor lurer du da?

 

Såg foresten ei i fjord som hadde eit kopplam innendørs, med bleie i huset, og annonserte etter ein kammerat til det... Hadde vist nok \&quot\;redda\&quot\; det frå å verte tatt livet av, av bonden som ikkje gadd kopplam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haugon_1

Vi har 200 vinterfora og fora fram rundt 20 koppelam i lamminga. Har komme fram til ei løysing som er å syrne kyrmjølk på syrekaner som vi får av mjølkebønder som har fylt kvota. Dei sett vi ut så dei fryser så tippar vi eit fliselass over. Da er der frysi mjølk heile våren. Mjølka blandar vi med Spraifo mjølkepulver. det er det einaste mjølkepulvere som fungera.

Når du kam bruke kyrmjølk blir det rimeleg og forholdsvis enkel måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest prolux_1

Eg har hatt 5 kopplam kvart år i 3 år på rad som eg har fått av ein bonde i april og så alet dem opp og slaktet i oktober.

 

Eg har brukt \&quot\;Sprayfo - lam/kje\&quot\; fra Felleskjøpet.

Har brukt 2 sekker på 5 lam kvar sessong.

 

Det har hvertfall funket bra for meg...

Da har de fått ca 2-3 dl melk kvar, kvar fjerde time fra flaske i starten og så over på bøtte.

 

Når det var nesten tomt for melkepulver gjekk eg over til å gi de kraftfor for lam.

Det heter noe med \&quot\;Müsli\&quot\; og så over på grovere kraftfor utpå høsten.

 

Då har de ligget på ca 20 kg ferdig slaktet pr. lam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...