Guest Bullseye_1 Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Godt nytt år! Jeg går rett på sak - En kompis av meg vurderer å kjøpe en håndfull åringskviger til våren, og vi er begge av den oppfatningen at krysninger Hereford/angus er ganske suverene som mordyr (Black baldy som de kalles i USA, Canada og Australia), så derfor tenkte jeg å høre om det er noen her som har noen, eller vet om noen som har? Han har idag tre kuer som er Angus/Herefordkrysninger, men det er endel generasjoner siden Anguskua i besetningen ble borte, så det er ganske utvanna. ( Resten av kuene er Hereford.) Når det blir mer aktuelt, og hvis vi ikke har kommet over noen, vil det såklart være en mulighet å spørre formidleren hos slakteriet. Håper på svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Godt nytt år! Jeg går rett på sak - En kompis av meg vurderer å kjøpe en håndfull åringskviger til våren, og vi er begge av den oppfatningen at krysninger Hereford/angus er ganske suverene som mordyr (Black baldy som de kalles i USA, Canada og Australia), så derfor tenkte jeg å høre om det er noen her som har noen, eller vet om noen som har? Han har idag tre kuer som er Angus/Herefordkrysninger, men det er endel generasjoner siden Anguskua i besetningen ble borte, så det er ganske utvanna. ( Resten av kuene er Hereford.) Når det blir mer aktuelt, og hvis vi ikke har kommet over noen, vil det såklart være en mulighet å spørre formidleren hos slakteriet. Håper på svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bullseye_1 Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 ...glemte å si at dette er på østlandet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.