Jump to content

problemer med melking av kviger

Guest

Recommended Posts

har hatt trøbbel med kviger som er følsomme/kilen på spene/jur.. di sparker ved påsett og når juret bynnder og bli tomt, er det noen trix,kremer, eller andre ting en kann bruke???

Guest wold_landbruk_1
har hatt trøbbel med kviger som er følsomme/kilen på spene/jur.. di sparker ved påsett og når juret bynnder og bli tomt, er det noen trix,kremer, eller andre ting en kann bruke???

Guest Anonym
Dei fleste kvigene er stort sett greie å mjølke opp, men det er kvart år alltid nokre som er meir arbeid med enn andre. Eg legg mykje vekt på lynne i avlsarbeidet og vrakar konsekvent eliteoksar som er dårleg på lynne. Lynnet på mora spelar jo sjølvsagt også inn..Frå ca to veker før kalving pleier eg å byrje å ta kvigene på juret og masere dei på same tid som eg venjer dei forsiktig til sparkebøyel dersom dette må brukast etter kalving.Eg klypper og juret på dei rett før kalving slik at ikkje spenegummien slit i håra under mjølkinga då dette irriterar dei vil eg tru. Den første tida etter kalving sprayer eg med Proactive Plus og synest dette gjev mjukare spenar. Desse tinga har funger bra for meg fram til no i alle fall..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...