Gå til innhold

Kalvemerking


Gjest

Anbefalte innlegg

Merkeregisteret er flytta til Mattilsynet, og Du må logge Deg på via Altinn, for å rapportere ei kalvemerking.

Er det berre eg som har dårleg erfaring med Altinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spelarjakob_1

Merkeregisteret er flytta til Mattilsynet, og Du må logge Deg på via Altinn, for å rapportere ei kalvemerking.

Er det berre eg som har dårleg erfaring med Altinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hendel_1
jeg melder inn dyra mine via ku-kontrollen og slipper dette. men jeg får utslett bare jeg hører ordet altinn!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Støtter sistnevnte taler her. KK fungerer fint. Altinn er derimot noe herk, spesielt for oss som skal logge på et par ganger i året. Det ser ut til å fungere fint for de som bruker det hele tiden, f.eks. regnskapskontoret, når jeg er hos regnskapsføreren så er det gjort på et halvt minutt, hun får kode på SMS kjapt og greit.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spelarjakob_1

Har tidlegare rapportert kalvingar i eigen buskap sjølv på internett. Dette har fungert fint, og listene har alltid vore oppdatert.

Det går også an å få logge seg på Altinn, -men det er då ...skapen starter.

Eg har eit stabilt og stødig inntrykk av at det er lettare å hacke seg inn i Pentagon, enn å få rapportert at ein kalv er komen til verda.

 

Eg utfordrar \&quot\; BEDRE GARDSDRIFT \&quot\;, til å beskrive , med loggført tidsforbruk, ei konkret rapportering av kalvemerking.

 

Eg lurer også på kvar helst i jordbruksavtalen det ligg inne kompensasjon for å tilfredstille alt dette aukande pålagde offentlege tidkrevande herke, på eitkvart område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...