Guest Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Forar sauene med siloballar. Har to forhekkar. Ein med diameter 1.80. 24p. den andre med diameter 2.20. 30p. På den minste forhekken går det noko for til spille, då sauene drar noko for ut frå forhekken, på den største forhekken er ikkje dette noko problem. Kva er dykkar erfaring ? Pleier de å ta av nett og plast med det samme ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 Forar sauene med siloballar. Har to forhekkar. Ein med diameter 1.80. 24p. den andre med diameter 2.20. 30p. På den minste forhekken går det noko for til spille, då sauene drar noko for ut frå forhekken, på den største forhekken er ikkje dette noko problem. Kva er dykkar erfaring ? Pleier de å ta av nett og plast med det samme ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Jeg pleier å skjære rundt lags nedre kant på siloballen, etter en dag tar jeg bort plast og nett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Forhehekken min er 2.20, tar vekk plast og nett med det samme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.