Gå til innhold

Nettinggjerde til sau


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Har overtatt eit sauebruk for ikkje lenge sidan. Eine beitet, gammal innmark, blir brukt som "transitbeite" når dyr kjem heim frå fjellet, om her brått er dyr som treng eit beite nokre dagar, til oppsamling før fjellslepp og sjølvsagt også vårbeite.

Vi brukar mykje straum, men dette beitet er greitt å ha netting på.

Spørsmålet er kva netting. Eg vil ikkje ha sekskant, har plukka laus nok lam som står med hauet fast i sekskantnettingen.

Har du erfaring? Type/forhandlar/kvalitet/pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ottar_1

Hei!

Har overtatt eit sauebruk for ikkje lenge sidan. Eine beitet, gammal innmark, blir brukt som \&quot\;transitbeite\&quot\; når dyr kjem heim frå fjellet, om her brått er dyr som treng eit beite nokre dagar, til oppsamling før fjellslepp og sjølvsagt også vårbeite.

Vi brukar mykje straum, men dette beitet er greitt å ha netting på.

Spørsmålet er kva netting. Eg vil ikkje ha sekskant, har plukka laus nok lam som står med hauet fast i sekskantnettingen.

Har du erfaring? Type/forhandlar/kvalitet/pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nøkland_1
Til Nettinggjerde bruker jeg de med firkanta masker, her i bygda brukes bare det. Men vil advare mot de nettingene som har tynne tråder, de ryker altfor lett. Vil anbefale deg å høre med flere forskjellige forhandlere om netting, slik at du får netting av god kvalitet til en grei pris.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest viksen_1
har bet erfaring med firkant nett her og. det finnes også ein type firkantnett om er tettare i bunn. den virker fint for lam.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...