Guest Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Hei! Har overtatt eit sauebruk for ikkje lenge sidan. Eine beitet, gammal innmark, blir brukt som "transitbeite" når dyr kjem heim frå fjellet, om her brått er dyr som treng eit beite nokre dagar, til oppsamling før fjellslepp og sjølvsagt også vårbeite. Vi brukar mykje straum, men dette beitet er greitt å ha netting på. Spørsmålet er kva netting. Eg vil ikkje ha sekskant, har plukka laus nok lam som står med hauet fast i sekskantnettingen. Har du erfaring? Type/forhandlar/kvalitet/pris... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ottar_1 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Hei! Har overtatt eit sauebruk for ikkje lenge sidan. Eine beitet, gammal innmark, blir brukt som \"\;transitbeite\"\; når dyr kjem heim frå fjellet, om her brått er dyr som treng eit beite nokre dagar, til oppsamling før fjellslepp og sjølvsagt også vårbeite. Vi brukar mykje straum, men dette beitet er greitt å ha netting på. Spørsmålet er kva netting. Eg vil ikkje ha sekskant, har plukka laus nok lam som står med hauet fast i sekskantnettingen. Har du erfaring? Type/forhandlar/kvalitet/pris... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nøkland_1 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Til Nettinggjerde bruker jeg de med firkanta masker, her i bygda brukes bare det. Men vil advare mot de nettingene som har tynne tråder, de ryker altfor lett. Vil anbefale deg å høre med flere forskjellige forhandlere om netting, slik at du får netting av god kvalitet til en grei pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest viksen_1 Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 har bet erfaring med firkant nett her og. det finnes også ein type firkantnett om er tettare i bunn. den virker fint for lam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.