Gå til innhold

Strømgjerde


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som veit hvor mye kostnad man regner pr meter på gjerding av ammeku?? Ser for meg to tråder! Både ett mer varig gjerde og ett mer flyttbart. Håper på svar:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hmm_82_1
Hei. Noen som veit hvor mye kostnad man regner pr meter på gjerding av ammeku?? Ser for meg to tråder! Både ett mer varig gjerde og ett mer flyttbart. Håper på svar:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

tja er det ikke en 5 kr metern da pluss stolper,det er forskjellige tykelser på tråden kan å få band men jeg veit ikke om de er bra.

Skal du gjerde mot andre naboer eller et område permament hadde jeg gått for ordentlig gjerde,jeg har nesten drept en bonde jeg,det var 21 gangen på 3 uker jeg hadde besøk av 30 kuer i åkern min,da rant det litt over,orker du ikke å gjerde så gi faen i ku/ sau ute!

Slik strøm gjerde varer ikke spesielt lenge,tråden blir litt slik som vedsekker av vær og vind.Samt et gjerdeaperat kan gå v tordenvær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Strøgjerde fungerer bra både nedtagbart og mer permanent dersom du gjør en skikelig jobb,og har et bra apparat. Vil annbefale å bruke ståltråd. I alle fall på et mer permanent gjerde, eller et som du tar ned kun om hausten. Ståltråd er mye sikrere gir bedre strøm, og er strømmen borte, er det enkelt å finne feilen da gjerde må være av en plass. Disse trådene kan det være umulig å finne alle brudda i etter noen sesongers bruk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...