Guest Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Er ute etter et enkelt trådløst kamerasystem som jeg kan bruke under kalvinga i høst. Noen som har erfaring med Nordpost sitt Cowcam eller tips om noe annet som duger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tretten_1 Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 Er ute etter et enkelt trådløst kamerasystem som jeg kan bruke under kalvinga i høst. Noen som har erfaring med Nordpost sitt Cowcam eller tips om noe annet som duger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 etter tips fra en, kjøpe jeg kamerapakke fra laagen-desibel.com 4 kamera med farger, lyd og nattlys. Virka faktisk over all forventning. Prisen var hyggelig. Hele settet koster jo omtrent det samme som ett kamera av disse andre. Rekkevidde 500m er spesifikasjon, som selgeren sier, er det helt avhengig av hindringer. På en plass var det dårlig bilde, men det løste seg med å flytte antenna på kamera til utsiden av veggen. Settet kan virkelig anbefales. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elotec_1 Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Sjekk ut følgende link: http://www.elotec.no/index.php?c=121&\;kat=EloCam&\;p=45|52| Perfekt for overvåking i fjøset ved lamming / kalving Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest til_1 Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Ekstrem dyr løsning fra Elotec. Kjøpte nettopp utendørs Logitech IP kamera til 3000 kr. Med dette kan jeg sjekke fjøset fra hvilken som helst PC i hele verden ved hjelp av brukernavn og passord. Kan kopple opptil 6 kameraer sammen. Veldig lett å instalere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.