Gå til innhold

katte problem!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

eg har 6 -8 katter å syns d er nok, liker di veldig godt men nå har di formert seg, så då lure eg på ka så e den beste måte å bli kvitt di på.? har ikkje hjerta t å slå di ijhel. gassa ett kull me bilen men syns d tok for lang ti.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest h.m_1
eg har 6 -8 katter å syns d er nok, liker di veldig godt men nå har di formert seg, så då lure eg på ka så e den beste måte å bli kvitt di på.? har ikkje hjerta t å slå di ijhel. gassa ett kull me bilen men syns d tok for lang ti.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Gasse i hjel? hva tenker du på??????

Det eneste som duger er å finne frem haglen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest h.m_1
d e snakk om 2 dage gamle kattunger, hadde ikkje prøvd å gasse ein voksen katt å våpen har eg ikkje . dyrlege hadde nok ikkje blitt någe billige fornøyelse d nei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Dexter_1
Ta ansvar og steriliser de som blir igjen i hvert fall, så slipper du å vurdere makabre avlivingsmetoder igjen. Er en uting når penger og liv vurderes opp mot hverandre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Enig med Dexter. Litt sjokkerende tråd, for å være ærlig. Var litt usikker på om det var en spøk først.

Har alltid sterilisert kattene, det gir fine rolige katter som holder seg hjemme og man får ikke fremmede hannkatter på besøk. Og det er en engangsinvistering. Avliving av nyfødte unger ville jeg hatt dyrlege til å gjort, eller slå ihjel med hammer/slegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hvis man først har fått et katteproblem mener jeg det beste er å skyte dem. Jeg har brukt salongrifle med kikkert. Når det ikke er et problem lenger er det bare å få sterilisert som de nevner over her..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul folkens

Ikke bra om en får for mange katter nei, selv hadde fikk jeg det prob for noen år siden etter at jeg anskaffet ei ho katt. Jeg løste det ved å bruke en stor hammer på de fleste kattungene. Jeg beholdt en en ungene som var hannkatt.

Etter noen mnd fikk jeg dyrlegen til og sterilisere kattungen og gi mora en sprøyte. Etter det har vi kun hatt ei sterilisert hannkatte.

Men det forundrer meg litt når dexter sier at det å vurdre liv opp mot penger er en uting.

Hva med de som ikke har katte og legger ut gift til mus?

Skal vi fortsette og fore på kyr som ikke tar seg kalv?

Skal vi fortsette og fore på lamma i stedet for å slakte de om høsten?

De fleste dyr her i landet holdes nettopp pga profitt.

bortsett fra Kjeledyr da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Herregud for en person du er ! Sterliser / kastrer katten(e) dine så slipper du dette problemet.

Da slipepr både du å katten din å få flere problemer..

 

Hvis ikke burde du ikke ha katt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1
Litt sårt tema for mange det du tar opp her. Men - å dra til dyrlegen med ørten kattunger er ei dyr affære. Det er sikkert noen i nærheten av der du bor med salongrifle. Sett fram leverpostei. Mer humant skal det ikke behøve å være. Gassing derimot stiller jeg meg skeptisk til da nye biler har katalysator osv. Det er ikke en spesielt pen måte å gjøre det på..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...