Guest Anonym Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Har eit spørsmål knytt til ei sak eg jobbar med. Dette gjeld tilhengarar for frakt av dyr. Kor mange sauer går det pr. ku i ein slik tilhengar? Og kor mange griser? Nokon som har pris på utleige av slik hengar? Helsing Jogeir/Bedre Gardsdrift Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Har eit spørsmål knytt til ei sak eg jobbar med. Dette gjeld tilhengarar for frakt av dyr. Kor mange sauer går det pr. ku i ein slik tilhengar? Og kor mange griser? Nokon som har pris på utleige av slik hengar? Helsing Jogeir/Bedre Gardsdrift Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 En del bruker vår ballevogner (Mova) til sauetransport. Det jeg har fått opplyst er at på det lille flaket (252 x660 cm) delt i 3 avdelinger, fraktes ca 60 sauer. Med hilsen Borg Maskin ANS Per Ludvig Spydevold Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Brage_1 Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Høre ut som noen små sauer Per :-) Er sjølv inhaver av ei Mova vogn (meget god vogn !) og den er 8 meter. Har vel trøkt på 70 om høsten og det er mer en nok ! Ikke noe særlig vis det blir for trangt. Har du ei som legger seg kan hu få stor problemer med å komme seg på beina igjen. Kjøre ikke ku på Mova vogna så det hender jeg leier ei Jyfa vogn for og flytte kyr. Betaler da 500,- per dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.