Gå til innhold

kamera


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Toffa_1
Vi har et trådløst kjøpt på FK-butikken. sort/hvit skjerm, og lyd. Er kjempeførnøyd med det og har hatt det nå i ca 4 år
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Har hatt overvåkning i fjøset i snart 25 år, men det har vært kabelbasert. Har nå i år invistert i nytt trådløst kamerasystem som er levert fra Elotec og systemet heiter elocam. Har brukt det kun i noen uker, og det har fungert brukbart til nå. Det som jeg liker spesielt godt ved dette systemet er at ein kan ta med seg monitoren rundt om kring i huset eller andre plasser på garden og ein kan få inn bilder der ein er. Har ein lang avstand imellom, så får ein kjøpt forsterkere som ein kan sette opp.

Jeg vurderte også webkamera løysning da jeg skulle invistere i nytt system. Ein må ha tilgang til breiband inne i fjøset så da kan ein bruke webkamera. Dette tilbudet har jeg ikke på min gård, så jeg måtte gå for elocam systemet, noe som jeg ikke har angret på.

Gå inn på hjemmesiden til Elotec da dei også leverer webkamera til fjøsbruk. Det fins mange leverandører som driver med slikt, men pass på at dei tåler klimaet i fjøset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars_Halvor_1

Jeg kan selge profesjonelle kameraløsninger til en meget gunstig pris. Leverer trådløse og trådfaste løsninger, alt fra billige og enkle, til store og avanserte anlegg. Dette er anlegg som er gode til både overvåkning av fjøs, og til overvåkning av gårdsplass mv.

 

Har selv god erfaring med eget anlegg. Dette er kvalitetskameraer med gjennomprøvde løsninger.

 

Ellers finnes det mye forskjellig på markedet. Det spørs om du vil ha noe helt billig og enkelt, det kan jo ofte være riktig, eller om du vil ha noe med flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...