Guest Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Hei skal overta om noen år og vurderer å starte med dyr. gården er på drøye 150 mål kan dyrke opp ca150 200 mål og eller leie noen hundre mål gården ligger i elverum i hedemark og jeg lurer på om det er noe vits å satse ? mange rundt meg er så negative til det, men jeg lurer på om det faktisk går ann. er villig til å satse og håper en dag på å kunne leve av det. den er i frift den dag i dag med korn. så jeg må isåfall bygge nytt fjøs og sånt koster penger, finnes det noen tilskuddsordninger for unge som vil starte med dyr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6920s_1 Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Hei skal overta om noen år og vurderer å starte med dyr. gården er på drøye 150 mål kan dyrke opp ca150 200 mål og eller leie noen hundre mål gården ligger i elverum i hedemark og jeg lurer på om det er noe vits å satse ? mange rundt meg er så negative til det, men jeg lurer på om det faktisk går ann. er villig til å satse og håper en dag på å kunne leve av det. den er i frift den dag i dag med korn. så jeg må isåfall bygge nytt fjøs og sånt koster penger, finnes det noen tilskuddsordninger for unge som vil starte med dyr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6920s_1 Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Takk for svar lars! :) er ikke mange her i bygdasom har sagt det med tilskudd til meg, og den ordninga er jo kjempefin ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6920s_1 Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Hei, er klar over at man ikke blir rik av å være bonde. Grunnen til at jeg vil være bonde er at jeg liker å jobbe med dyr og maskiner og hva er vel bedre enn å være bonde da? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted June 9, 2012 Share Posted June 9, 2012 351 dager? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masso12345Magnus Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 jeg vil jobbe med dyr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.