Guest Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 hei jeg kommet over ei pottinger boss vogn til salgs må bestemme meg fort, har fått et bilde av den å den ser fin ut men har trolig godt endel,fikk ikke vite så mye mere men det er jernhjul på picupen-er den gammel da? den hadde gul presening bak over bakluka. det var boggie på den,men den er vel ikke noe større for det? har sett på mye annonser å synes det er noe som er litt forvirende- han skulle ha 50 løk for vogan takk for all info eller tips å se på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 hei jeg kommet over ei pottinger boss vogn til salgs må bestemme meg fort, har fått et bilde av den å den ser fin ut men har trolig godt endel,fikk ikke vite så mye mere men det er jernhjul på picupen-er den gammel da? den hadde gul presening bak over bakluka. det var boggie på den,men den er vel ikke noe større for det? har sett på mye annonser å synes det er noe som er litt forvirende- han skulle ha 50 løk for vogan takk for all info eller tips å se på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 ville ikke kjøpt den usett for 50 tusen. Med jernhjul på pick up er den nok noen år ja. Går billigt disse lessevognene ser jeg ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 det med størelsen er jeg litt i tvil om men den heter \"\;boss\"\; noe forvirrende med alle navn -ponny, -trend 1, og -trend2 ,-boss-,jumbo osv..... den ser ikke så gammel ut untatt jernhjul på picupen da ? titta på finn&\;mascus der var det en med gummihjul på picup men uten boggie til 70 000 jeg skal se den først men fint med alle tips jeg kan få først Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.