Guest Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Hei. Jeg har nett starta med sauehold, og jeg har fått beskjed om å bruke litt mineraler utenom vanlig foring. Har noen et tips om hva som er bra og hvor jeg får tak i det til en fornuftig pris ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Hei. Jeg har nett starta med sauehold, og jeg har fått beskjed om å bruke litt mineraler utenom vanlig foring. Har noen et tips om hva som er bra og hvor jeg får tak i det til en fornuftig pris ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Apple_farmer_1 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Snakk med Felleskjøpet evt. annen lokal leverandør av driftsmidler der du bor. De som leverer kraftfor har også mineralnæring i forskjellige varianter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest torris_1 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 e bruke mineral stener fra agri supply, det funker for meg, trur ikkje e brukte mer en 199.- pr stein. dekker salt og mineral behovet. min kontakt er alexander@agrisupply.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.