Gå til innhold

radiobjeller


Gjest

Anbefalte innlegg

Jei, er det noen som har erfaring med radiobjeller? går med tanker om anskaffelse av noen til neste år. har 45villsau som går i flokk og tenkte og ha på 5-6 som en prøve.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jei, er det noen som har erfaring med radiobjeller? går med tanker om anskaffelse av noen til neste år. har 45villsau som går i flokk og tenkte og ha på 5-6 som en prøve.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitbonden_ole-m_1

du kan titte litt på denne siden fra et firma i tromsø , har prata med flere her i sør troms som bruker dem og er storfornøyd , landbruks skolen på senja har dem på sine geiter , eg sitter å lure på om eg skal kjøpe meg 2-3 stk

 

http://telespor.no/nyheter/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Anonym

Dette er noe jeg virkelig hadde glede av når jeg hadde dyr på utmark. fungerte helt supert. Mye tid spart når en skal ha tilsyn til beite dyra. Jeg hadde det på melkeku når jeg hadde dem på setra. Veldig fint når det dem ikke kom hjem til \&quot\;avtalt tid\&quot\;

Men jeg bruker ikke utmarka mere. (problemer med rovdyr er for stort) Så jeg kunne ha solgt radiobjellene hvis det var noe intresse for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Dem er vel brukt i 2 eller 3 år. en mnd vær sommer. hvilken serie det er er jeg ikke sikker på. Men det må vel gå an å finne ut det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...