Gjest Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jei, er det noen som har erfaring med radiobjeller? går med tanker om anskaffelse av noen til neste år. har 45villsau som går i flokk og tenkte og ha på 5-6 som en prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jei, er det noen som har erfaring med radiobjeller? går med tanker om anskaffelse av noen til neste år. har 45villsau som går i flokk og tenkte og ha på 5-6 som en prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest geitbonden_ole-m_1 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 du kan titte litt på denne siden fra et firma i tromsø , har prata med flere her i sør troms som bruker dem og er storfornøyd , landbruks skolen på senja har dem på sine geiter , eg sitter å lure på om eg skal kjøpe meg 2-3 stk http://telespor.no/nyheter/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Dette er noe jeg virkelig hadde glede av når jeg hadde dyr på utmark. fungerte helt supert. Mye tid spart når en skal ha tilsyn til beite dyra. Jeg hadde det på melkeku når jeg hadde dem på setra. Veldig fint når det dem ikke kom hjem til \"\;avtalt tid\"\; Men jeg bruker ikke utmarka mere. (problemer med rovdyr er for stort) Så jeg kunne ha solgt radiobjellene hvis det var noe intresse for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har du brukt de mange år? Er de fra 40000 eller 50000 serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Dem er vel brukt i 2 eller 3 år. en mnd vær sommer. hvilken serie det er er jeg ikke sikker på. Men det må vel gå an å finne ut det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marianne_1 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvis noen har radiobjøller til salgs, så er jeg interessert i å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg kan selge noen av de jeg har. Ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marianne_1 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 LK: Forsøkte å sende deg mail, men den kom i retur. Kontakt meg på tyskseter@loqal.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 LK: Hvor mange bjeller har du for slag, hva hva skal du i så fall ha for 2-3 sty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar