Guest Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Hei! Er det noen som vet hvor man får kjøpt slikkestetin som inneholder vitaminer og mineraler til ku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Hei! Er det noen som vet hvor man får kjøpt slikkestetin som inneholder vitaminer og mineraler til ku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6470_1 Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 De fleste steinene i dag inneholder litt vitaminer og mineraler sånn som jern.selen og kopper. Tema landbruk vet jeg solgte noen steiner som skulle inne holde mer \"\;stoffer\"\; enn konkurentene sine,men steinene er både dyre og varer vesentlig kortere enn steinene som FK,Norgesfor o.l selger. Husk att slikkesteiner aldri kan erstatte mineralnæring da dyra ikke får i seg den mengden de trenger pr.dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Okei:-) Takk for godt svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Det var de fra tema landbruk som jeg tenkte på se. Men da tror jeg at jeg holder meg til de samme gamle.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tim-Hugo_1 Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 FK selger jo Pluss VMblokk for Sauer og kyr. Det er vel multitilskudd i form av en slikkestein. Har aldri brukt den da, så jeg vet ikke noe særlig om den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.