Gå til innhold

Dyretragedie !


Gjest

Anbefalte innlegg

Enda en dyretragedie har blitt avdekket, i går ble 35 dyr funnet sultet i hjel på en gård i Norge. Hva i svarte er det som skjer, og hvordan kan vi la slike ting skje uten at noen griper inn ?!! Jeg nekter å ro at ingen vet noe. Bønder; vi må stå sammen og hjelpe hverandre når vi har problemer .

 

Tenk på dyrene sine lidelser !!!!

Og tenk også litt på ryktet til norske bønder -- dette ser ikke pent ut .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Enda en dyretragedie har blitt avdekket, i går ble 35 dyr funnet sultet i hjel på en gård i Norge. Hva i svarte er det som skjer, og hvordan kan vi la slike ting skje uten at noen griper inn ?!! Jeg nekter å ro at ingen vet noe. Bønder\; vi må stå sammen og hjelpe hverandre når vi har problemer .

 

Tenk på dyrene sine lidelser !!!!

Og tenk også litt på ryktet til norske bønder -- dette ser ikke pent ut .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Tragisk....og VG burde ikkje fått tilgang til dei bildene. Greit nok at dei skrive om det, men trenge ikkje visa sånne groteske bilder av det...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvegard

Off, jeg blir lei meg. Tenk på deres lidelser, jeg kan ikke forestille meg. Men at han som leide ut ikke ante noe før at de døde var rart.

 

Jeg kjenner dette på kroppen. Det er ekkelt. Synes synd på dyrene men også på bonden. Det kan være flere årsaker til dette, men synes ikke det er akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Anonym
I Danmark var der, for ikke så lang tid siden, en mand som igennem flere år nægtede at øremærke sine køer. For ca. en måned siden blev alle køerne tvangsfjernet, og slagtet. De havde levet af berme og hø, og var utrolig tynde.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...