Gå til innhold

Hei alle bønder :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Alle bønder der ute: godt nytt år :D

Hei, da var det klart for å spørre etter sommerjobb, jeg er en gutt som er inntresert i gardsdrift og er glad i å arbeide, jeg lurer på om noen der ute trenger hjelp med slått/seterjobb/avløsing i sommer, jeg er kun 15 år, så da blir det kanskje mest aktuelt for meg å jobbe med dyr, da det ikke krever traktorkjøring.

Jeg er nærmest oppvokst på gård (min onkel har gård) og er veldig glad i å jobbe med dyr, jeg har også avløserkurs.

 

Ta kontakt hvis dette hørtest inntresant ut, Mvh Fjellbonden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bønder der ute: godt nytt år :D

Hei, da var det klart for å spørre etter sommerjobb, jeg er en gutt som er inntresert i gardsdrift og er glad i å arbeide, jeg lurer på om noen der ute trenger hjelp med slått/seterjobb/avløsing i sommer, jeg er kun 15 år, så da blir det kanskje mest aktuelt for meg å jobbe med dyr, da det ikke krever traktorkjøring.

Jeg er nærmest oppvokst på gård (min onkel har gård) og er veldig glad i å jobbe med dyr, jeg har også avløserkurs.

 

Ta kontakt hvis dette hørtest inntresant ut, Mvh Fjellbonden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei melkebonde, holder til sør i sør-trønderlag, spesifiseres nærmere hvis inntreresse (da jeg ikke har så lyst til å legg ut det på nettet)

Mvh Fjellbonde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...