Guest Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Eg held på å prøve meg fram med diverse ost og andre melkeprodukt. I den samanheng handmelker eg ei ku. Men det har seg sonn at ho held att melka. Ho har ein spene eg uten problem får lov å melke. Det er så vidt eg får klemt noko ut av dei andre, og ho vert veldig uroleg... Ho går i lag med kalven sinn i lausdriftsfjøs, og den samt ei kvige på 1,5 år tømmer uansett juret om eg ikkje klarer det... Men kva kan eg gjere? Kan ikkje fortsette å bruke så mykje tid på dette å få så lite mjølk for strevet... Ho kan stå stille, men likevel får eg berre eit par gode sprut, før det stopper opp att, jamvel om juret er fullt i melk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Faile_1 Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Eg held på å prøve meg fram med diverse ost og andre melkeprodukt. I den samanheng handmelker eg ei ku. Men det har seg sonn at ho held att melka. Ho har ein spene eg uten problem får lov å melke. Det er så vidt eg får klemt noko ut av dei andre, og ho vert veldig uroleg... Ho går i lag med kalven sinn i lausdriftsfjøs, og den samt ei kvige på 1,5 år tømmer uansett juret om eg ikkje klarer det... Men kva kan eg gjere? Kan ikkje fortsette å bruke så mykje tid på dette å få så lite mjølk for strevet... Ho kan stå stille, men likevel får eg berre eit par gode sprut, før det stopper opp att, jamvel om juret er fullt i melk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Faile_1 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Då har ei anna kyr kalva, så då vert nok denne berre ammeku framover.... Men det er jo greit å vite da, om det skulle skje igjen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.