Guest Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Hei! Eg driver eitt bruk med 160 vinterfora sau. Jobbar med å gjerde inn dyrkamarka mi ca 170 daa. 30 daa av dette arealet er innmarksbeite resten er fulldyrka. Har sauene på fjellbeite på sommaren. Nokon som veit korleis det vil vera å ha ammeku til å beite desse arealene på sommaren fyre sauene kjem heim frå fjellet? Kjem til å få tilgang på 200 daa dyrkamark ca 5 km borte frå garden som eg skal ha til slått og evnt kjøpe resten av vinterforet. Kor mange kyr kan eg ha og kor mykje inneareal må eg breikne til dei viss dei har mulegheit til å gå ut om vintaren? (uteforing) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonde_1 Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 ingen som har nokon formeining om dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Hvilken rase er det snakk om? Lett rase eller tung rase har ulikt fôrbehov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.