Guest Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Hei, Må sannsynligvis i gang med å gjerde inn 10-15 mål til våren, og vurderer type sauenetting, da i 1,20 høyde for å ta hensyn til fremtidige bruksområder. Blir fort noen kroner i gjerdematriell, og dermed vurderer jeg å importere nettinggjerde direkte fra fabrikk. Da er det selvfølgelig for det første snakk om besparelse i kroner, men også relativt store kvantum. Ser at en rull med sauenetting/viltgjerde koster en vanlig mann ca 1000-1200 krluss mva for 100 meters rull, alt etter type og variant. Ser for meg at jeg skal kunne selge til ca halve prisen. Noen her inne som kunne være interessert? Sjekker ut alternativer fortløpende, ser også på hvitt pvc gjerde, og stolper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Fuglestad på jæren, Lev ganske vidt. Gode priser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Hvor mye tar du for ca 180 m?? hvor bor du? send meg på mail eller sms 97515801 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Hei Selger du plastbelagt nettinggjerde i høyde 175 cm, hva koster så dette pr m? Hvor i landet er dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 3, 2015 Share Posted October 3, 2015 Vi leverer nettinggjerde direkte fra fabrikk (Cavatorta, Italia). Kun produkter av høy kvalitet (les: riktig produksjonsteknologi). Se full oversikt og komplett prisliste på www.kvalitetsnetting.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Teinvassåsen Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Hei jeg er interessert i viltgjerde. Har du fotsatt til salgs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.