Guest Anonym Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Er alle kastevalsene fra underhaug like? Skal kjøpe en til avlesservogna, og så har jeg fått tilbud om en fra ei underhaug lessevogn. Går disse om hverandre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Er alle kastevalsene fra underhaug like? Skal kjøpe en til avlesservogna, og så har jeg fått tilbud om en fra ei underhaug lessevogn. Går disse om hverandre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Jeg antar det. Så like som avlesservogna og den gamle lessevogna til Underhaug ser ut ser jeg ingen grunn til at Underhaug har lagt penger i å utvikle og konstruere en annen avlesser og kastevalse til lessevogna enn til avlesservognene. Men ring og sjekk hos Underhaug for sikkerhets skyld da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 Eg tror at kastevalsen på lessevogna er litt bredere enn avlesservogn. Eg trur nesten ingen deler går overens.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Har sjekket med t.kverneland og sønner . Der sies det at dette skal gå fint. Vi får håpe at det stemmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.