Gå til innhold

svartfjes


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Har villsau nå, men lurer på å anskaffe meg noen svartfjes ettersom de gir større slakt. Er det noen her som har erfaring med svartfjes og kan si meg noe om fordelene/ulempene med denne rasen? Klarer de seg like godt på egenhånd som villsau?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg driv også med villsau, og har begynt å krysse for å oppnå større slakt. Har fått høyre at svartfjes er mykje dårlegare morsauer, og at dei vanlegvis får berre eit lam. Eg har prøvd såvidt med suffolk, og det ser brukande ut, men kryssa for få dyr til å gjere seg opp ei meining. Ventar spent på hausten og resultatet då.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snakka med ein bonde som hadde para villsauen sin med ein kjøttver, uten å ha fått problem i lammingen. Samtlige lam hadde også blitt stjernelam, så han var fornøyd. Hva ligger forresten slaktevekta på villsauen din sunnsau?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Anonym
Eg tykkjer svartfjes er betre enn villsau då dei flokkar seg mot rovdyr og beskytter lamma. Eg opplev at fjorårslamma kun får eit lam kvar, men dei vaksne får ofte tvillingar. Eg har ikkje opplevd at dei er dårlege mødre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...