Gå til innhold

oppstalling av kalv?


Gjest

Anbefalte innlegg

hei.

har godt i samdrift å her har vi lit ulikt syn på korleis vi skall få gode kalva.

har sjølv hatt kalv i kalve boks i 1-2 uker. med 2L melk 3 gonger pr dag. før eg setter dei i felles binge ute på grønt å fint beite med trekkfri liggeareal med halm. med maks 6 kalver, får melk 3 gonger pr dag + fri tilgang på silo - grønt ferskt grass å mjøl fram til dei er 6-8 veker da blir dei avvent av melka.

seier ikkje dette er rett, men er mykje å hente på gode kalva så synst dette er viktig.

 

vilken oppsalling av kalv er den "rette"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

 

Hva slags melk er det? Tilsetter du kalvegodt? Surmjølk?

 

Ser det jo bra ut dette.

Der jeg var avløser brukte de melk litt lenger, men mengden mener jeg å huske var ganske lik. Der blanda vi inn kalvegodt i spannet, hadde f.eks i tre kopper kalvegodt, 5 liter temperert vatn og 5 liter melk - noen ganger sur, noen ganger rett fra anlegget. Brukte mye fint høy, samt kraftfor til kalv.Ubegrensa tilgang. Ble fine nrf-kalver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bilbonde_1

Eg kan fortelle korleis eg gjor det før eg sluttet med melk. Ikkje at dette er noen fasit men fekk meget gode resultater på kalvene og er ein meget enkel måte å gjer det på.

Når kalven blei født blei den plassert i egen binge. Der blei den gitt råmelk i to dager.

Etter to dager blei den plassert i binge med andre kalver. ( på tør talle).

Der fekk dei fri tilgang til surmelk. Og fri tilgang til kraftfor etterkvart.

Melka blei syrna med maursyrepulver fra Fk.

Drikke automatene var eit stykk plast 208l fat og tutt sett fra Fk, billigare automat får du ikkje.

Så når ein var ferdig å gi råmelk, var einste arbeide å syrna melk og bytte fat.

Dette er ein meget lett og billig måte å gjer det på, men det forutsette at du har plenty med melk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...