Gå til innhold

valg av feiemaskin?? og pris..?


Gjest

Anbefalte innlegg

hei!

ska begynne med kosting for kommunen til våren og må då kjøpe meg ein kostemaskin,, lurer litt på tellefsdal sin ducker feiemaskin , frontlaster-montert ( skal bruke ein 135hk traktor me laster) noken som har erfaringer me dei? eller andre merker som er å anbefale? vil ha ein kost me oppsamler! ska koste både parkeringsplasser og småveier og gangfelt--- og kva er vanlig timapris for slikt utstyr?

 

sett stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

hei!

ska begynne med kosting for kommunen til våren og må då kjøpe meg ein kostemaskin,, lurer litt på tellefsdal sin ducker feiemaskin , frontlaster-montert ( skal bruke ein 135hk traktor me laster) noken som har erfaringer me dei? eller andre merker som er å anbefale? vil ha ein kost me oppsamler! ska koste både parkeringsplasser og småveier og gangfelt--- og kva er vanlig timapris for slikt utstyr?

 

sett stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stephan_1

Jeg driver og vurderer det samme. Jeg har funnet timespriser (Bedre Gardsdrift maskin leiepriser for 2010) Der liger timesprisen mellom 530-1100kr timen.

 

Jeg er interessert i å finne en normal pris pr m2 da det gjelder plasser, og en meterspris eller km-pris litt usikker på hva som er vanlig.. men synes det er vanskelig å legge inn fastpris med timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Johan-martin_1
Vi handla bruka Stark maskin i år (2007), og den virker veldig godt. Gode solide hjul, enkel i bruk, og gjør god jobb. Bra vannsystem, og solid bygd maskin. Vi soper rundt 100-150 timer i løpet av våren, så ikke all verdens, men maskina fungerer veldig bra.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...