Gå til innhold

Stark Relax v-plog


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Sørøya_Sau_Chopper_1

Hei.

 

Er det noen her som har erfaring med Stark/Nord vei v-ploger?

Kaster de snøen så bra som det reklameres med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt Stark Relax 340 to vintre, den kaster greit over autovern, men må gi seg når brøytekantene blir noe særlig over meteren, klarer man å holde stor nokk fart går det jo ganske lenge før de blir så høye. Kan trygt anbefale den som et universalredskap for rydding av plasser, kryss og varierende veier.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snuser på en slik plog selv...

Hvordan fungerer fjærsystemet på slitestålet? Liker den agressive angrepsvinkelen, men hva skjer om det butter i kumlokket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sørøya_Sau_Chopper_1

Hei.

 

Ble så jeg handla en slik for et par uker siden, fikk med diagonalventil og accu på kjøpet, men tror det er lik greit uten hvis du har uttak nok...

Er egentlig godt fornøyd, den kaster snøen ganske bra. Utløserene på skjæra har jeg heldigvis bare fått prøvd i liten fart, og ikke på kumlokk, men ser ut til å virke bra, og være en bra løsning.

Eneste jeg har å sette fingeren på, er festet/flytramma, vil heller bruke flyten på frontløften og hatt lik løsning som hjullasterskjær på pendlinga.

Hvis du ikke alt har sett dem, ligger det noen filmsnutter på: http://www.lametal.fi/se/relax_produkter/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...