Guest Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Jeg skal skaffe pigger til landbruksdekk, traktoren skal gå i brøyting i vinter på flate industriplasser. Hva er å anbefale iht skyte/skru inn sjøl, merker, pris, slitasje, antall pigger ol.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Jeg skal skaffe pigger til landbruksdekk, traktoren skal gå i brøyting i vinter på flate industriplasser. Hva er å anbefale iht skyte/skru inn sjøl, merker, pris, slitasje, antall pigger ol.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henke_1 Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Kjøpte skrupigger på en NH L85 for 4-500 timer siden. Tre pigger i hver rille bak gjorde susen og har ikke savna kjetting en dag. Nå er det snart dags for nye. Kan vel nevnes at de ikke har blitt skrudd ut på sommerstid.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SJ_1 Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Har høvvel pigg i dekkene, er fordelt med 5-4 pigger i hver ribbe på bakdekkene og 3-4 i framdekkene. Sitter godt på til vanlig veikjøring :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snø_mann_1 Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Kjører med MaxiGrip pigger, er godt fornøyd med disse. På vanlig traktorhjul brukte jeg 3 stk i hver ribbe fram og bak. Mens nå, på Nokian TRI2 dekk, 1 pigg i hver knast, dette står på knallbra!! Skrur piggene ut på våren og inn igjen på høsten, overrasket over god slitestyrke :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest snø_mann_1 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Har skrudd piggene inn i samme hull igjen i høst, virker som de sitter bra. Men jeg tror nok et par ganger på samme plass holder . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.