Gå til innhold

K-70 på parkeringsplasser


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg driver å rydder både store parkeringsplasser, men også mange kilometer vei. Til vinteren blir det nytt utstyr, men er usikker på hva det blir. Lurte på om noen har erfaringer ved bruk av Tellefsdal K-70 til rydding av parkeringsplasser eller om det kun er tilpasset vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg driver å rydder både store parkeringsplasser, men også mange kilometer vei. Til vinteren blir det nytt utstyr, men er usikker på hva det blir. Lurte på om noen har erfaringer ved bruk av Tellefsdal K-70 til rydding av parkeringsplasser eller om det kun er tilpasset vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn_1
Har ikke mye erfaring med brøyting. Men kjørte halve vinteren i fjor med diagonalplog, byttet plogen i januar, og kjøpte meg K-70 da. med diagonalplogen lå jeg på ca 10,5 liter i timen, med K-70 ligger jeg nå på ca 12,5-13,5 liter i timen. Da skal det sies at K-70 jeg kjøpte er 25 cm bredere enn diagonalplogen jeg hadde. Men ellers er min erfaring med K-70 at den er tygre å skyve enn en vanlig diagonalplog, siden den har bedre skrapeeffekt på issålen. Tror den kan være super og rydde parkeringsplasser med den. Jeg rydder litt plasser med den å det funker fint.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...