Gå til innhold

Trejon 2000


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har en Trejon 2000, -2200 eller 2400 som kunn hjelpe meg med ett skikkelig bilde av fresen.

Jeg lurer på om den tidligere eieren av freseren min har sveisa på noe ekstra stål på sidene av fresen så jeg sliter med å få fresen til å ta skikkelig.

 

Prøver jeg å tippe den forover så tar den nedi på kanten foran og slipper jeg den lenger bakover tar bare skia bak nedi, greier ikke å få den til å jobbe skikkelig på slitestålet.

 

Skulle noen ha sjansen kan jeg heller sende en mail med bilde og forklaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goytil_1

Er det noen der ute som har en Trejon 2000, -2200 eller 2400 som kunn hjelpe meg med ett skikkelig bilde av fresen.

Jeg lurer på om den tidligere eieren av freseren min har sveisa på noe ekstra stål på sidene av fresen så jeg sliter med å få fresen til å ta skikkelig.

 

Prøver jeg å tippe den forover så tar den nedi på kanten foran og slipper jeg den lenger bakover tar bare skia bak nedi, greier ikke å få den til å jobbe skikkelig på slitestålet.

 

Skulle noen ha sjansen kan jeg heller sende en mail med bilde og forklaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goytil_1

Kan man legge ut bilder her??

 

Nei det er ikke normal slitasje man har prøvd å forebygge, jeg lurer på om det er sveisa på noe ekstra. Det ser ut som sideveggen er skrådd en del mere opp orginalt, men så er dette blitt retta ut med å legge inn mere stål, vanskelig å forklare, det var derfor jeg lurte på om noen kunne ta noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...