Guest Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Jeg har akurat kjøpt meg en slik freser nå på kampanje, helt ny. Noen som har erfaring med en slik freser? og hva koster ekstrautstyr til den? får jo ikke prøvd den før til vinteren igjen så vil gjerne høre hva folk synes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terje_1 Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Jeg har akurat kjøpt meg en slik freser nå på kampanje, helt ny. Noen som har erfaring med en slik freser? og hva koster ekstrautstyr til den? får jo ikke prøvd den før til vinteren igjen så vil gjerne høre hva folk synes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 dette er en meget bra freser, tar all slags snø. Eneste jeg har å utsette er at du må ha perforet slitestål pga den blir litt glatt sidelengs der det er skrått. Trolig den råeste v fresen på markedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.