Guest Newholland_1 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Hei! Er det noen her som vet hvordan styreboksen til vplogen fungerer? Trenger man bare ett enkeltvirkende uttak + retur? Mvh Ove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Hei! Er det noen her som vet hvordan styreboksen til vplogen fungerer? Trenger man bare ett enkeltvirkende uttak + retur? Mvh Ove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Newholland_1 Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Takk for svar! Jeg har også vurdert det, men hvis man skal ha et skjær bak i tillegg så begynner det å bli knapt med uttak.. Blir muligens så jeg går for å ta av lasteren, og bruke lastersentralen når jeg brøyter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Det \"\;vanlige\"\; på plog med egen sentral er behov for ett dobbeltvirkende, slik at det som er montert på skjæret er en toveis/treveis (med evt. løft/senk på paralellogram) kretsveksler, hhv såkalte 6/2 eller 8/3-ventil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.