Guest Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Hei! Er det noen her som vet hvordan styreboksen til vplogen fungerer? Trenger man bare ett enkeltvirkende uttak + retur? Mvh Ove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Newholland_1 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Hei! Er det noen her som vet hvordan styreboksen til vplogen fungerer? Trenger man bare ett enkeltvirkende uttak + retur? Mvh Ove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Newholland_1 Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Takk for svar! Jeg har også vurdert det, men hvis man skal ha et skjær bak i tillegg så begynner det å bli knapt med uttak.. Blir muligens så jeg går for å ta av lasteren, og bruke lastersentralen når jeg brøyter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Det \"\;vanlige\"\; på plog med egen sentral er behov for ett dobbeltvirkende, slik at det som er montert på skjæret er en toveis/treveis (med evt. løft/senk på paralellogram) kretsveksler, hhv såkalte 6/2 eller 8/3-ventil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.