Gå til innhold

Valg av HK-feste S40 vs S50 til 5,5tonner


xeobib

Anbefalte innlegg

Lurer på andres meiningar om beste valg av type HK-feste til gravere i 5,5-6 tonns-klassen med hekk(ikkje korthekk) type Volvo ec55 ,Doosan/Bobcat dx55,Hyundai 55-7/9, osv

S40 feste er jo mest vanleg men har og sett nokre med S50 ,har fått forskjellige råd frå andre entr. med erfaring og kunnskap,fleire ville anbefalle S50.

S50 trengst vel mest om ein har rotortilt og/eller hammer for best muleg stabilitet

.S40 skulle vel holde til vanleg bruk av graveskuff og pusseskuff ?Kanskje lettere å få tak i brukte skuffer m/S40 feste som passar ellers til maskina ,vekt/størrelse osv .Går jo sjølvsagt å sveise på nye grinder, men det er jo litt "meir styr med det"?!

S40 HK-feste er ein god del lettere ca 35kg mot 90kg på S50 HK. og det betyr jo ein del at det ikkje er for tungt der framme.

Må og ha ny graveskuff på ca 285 liter? ca 200kg+,kv27,vil helst ha bredde på 80cm pga evne til stabil flytting av stein og muring. Ville og hatt tennene lengst muleg fram for stabilitet med stein.

Har prata med div forhanl. og prod. og dei kan prod. skuff etter kundens behov/ønsker/mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjellp_1
har s50 feste på min volvo ec55b, einaste grunnen til at eg valde det, var for at det skulle vere likt skuffeinnfesting ved bytte skuffer med firmaet der eg jobba før. Dei har ein 8 tonnar, slik at då passer dei forskjellige skuffene på begge maskinene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...