Mr.T_1 Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Skal bytte min trofaste 978b og har fått tilbud på nevnte fresere, men sliter med å bestemme meg. Har blandet snørydding med vei, parkeringsplass og villaområde. Må takle alle typer snø. -Noen som har erfaringer/synspunkter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Har ein Tokvam 232 som eg har bruka 2 sesonger nå. Det er ein fantastisk god freser, tar alt av snø. Hadde ein 978 før, lite å klage på der men sleit den ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jørgen_1 Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Hei! Jeg kjører Dalen 2006 kjøpt i -06. En meget god fres på tørr snø. Krem/fuktig snø går ikke gjennom fresen. Det pakker seg midt i fresen før innmateren. Du bør kjøpe en annen fres. Jeg er meget misfornøyd. Det \"\;Dalen\"\; sier om at fresen tar all snø er tull. Jørgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Eeeeeeh, Du \"\;Jørgen\"\;, e trur du skal lese dei to innlegga over ditt innlegg en gang til..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nils_Neteland_1 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Trur 2006 og 978 er heilt like,og fungerar godt på all slags snø.Trur likevel eg ville kjøpt 2009,som er 2-trinns fres.Den ville vore best til ditt bruk.Me har ein del slik type brøyting,og har hadt 2009 i 10 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hmm_82_1 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Har en 2006. Brøyter vei, gårdsplasser og parkeringsplasser. Bor på østlandet så har alle typer snø. Er meget godt fornøyd hvertfall:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.