Guest Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Har ein mf 6470 me lastar som eg skal ha frontskjær på nå( v-plog) skal montere brøyteplate på han nå ( eg brøyter sideveier og parkeringsplasser osv... har v plog me std innfesting uten parallellogram, så eg må ha nedsenka frontbjelke elle ka de hette...men eg er litt usikker på kva eg skal bruke til og løfte han med? eg har liggande ein tellefsdal snabelløft som eg kan bruke eller eg kan bruke lastaren..syns nå de kansje blir litt "drit" og kjøre me lastaren i høga lufta under brøyting på vei..? og at eg då tar lastaren av og bruker snabelløften i staden? hadde og tenkt og bruke lastarspaken til styring av v-plogen.... kva meiner dåkke? erfaringer?Eg har aldri brøyta me frontskjær før... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Har ein mf 6470 me lastar som eg skal ha frontskjær på nå( v-plog) skal montere brøyteplate på han nå ( eg brøyter sideveier og parkeringsplasser osv... har v plog me std innfesting uten parallellogram, så eg må ha nedsenka frontbjelke elle ka de hette...men eg er litt usikker på kva eg skal bruke til og løfte han med? eg har liggande ein tellefsdal snabelløft som eg kan bruke eller eg kan bruke lastaren..syns nå de kansje blir litt \"\;drit\"\; og kjøre me lastaren i høga lufta under brøyting på vei..? og at eg då tar lastaren av og bruker snabelløften i staden? hadde og tenkt og bruke lastarspaken til styring av v-plogen.... kva meiner dåkke? erfaringer?Eg har aldri brøyta me frontskjær før... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.