A75valtra_1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 er det noen som kan hjelpe meg! har en westbjørn v-2350 med løse innmatings blader. det er ikke rist på tuten så jeg har ikke problemer med at det tetter seg. snøen vil bare ikke inn i freseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegard_1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg antar at du har prøvd både med veldig stor og veldig liten fart? Jeg kan tenke meg at problemet gjerne er at innmatervingene viker unna, og ikke dytter snøen inn til vifta. Egentlig et kjent problem med de fleste v-frester. Har kjørt en god del med Orkel S2300, og der var mye fart nøkkelen. Men det er en hårfin balansegang mellom passe og for mye... og da må man stake tett tut :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kjøp tokvam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 kjøp to trinnsfres fra westbjørn. s 2450, helt rå og koster mye mindre enn alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dag_1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er lakken slitt? V-freser har ofte problemer med kram snø, og spesielt dersom lakken er dårleg. Har 2-trinns fres no, men brukte tidlegare v-fres. Den lakka eg med emaljelakk, som gav veldig glatt overflate. Då gikk den mykje bedre i kram snø :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåre_m_1 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjøpte brukt Vestbjørn V-2450 i fjor. Har samme problem i kram snø.Skal lakkere den inni i år for å se om det hjelper. Henta en ny Globus fres for å sammenligne egenskapene i kram snø ,den var ihvertfall ikke bedre enn vestbjørn fresen.Hadde Tokvam m/to tuter før ,den var faktisk meget bra i kram snø. Har sett mange entrepenører bruke Duun fres virker som de funker bra.Min erfaring er å prøve seg frem på farta å la pto turtallet være ganske høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar