Guest Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Jeg har nylig fått en del strøing for en kommune. Jeg skal strø ca 50 km. For å komme i gjennom alle veiene må jeg kjøre ca 30 mil! Jeg har tenkt å kjøpe to store apperater på 5 kubikk hver. Til nå vet jeg bare om Soukkio (Lena maskin) som leverer i denne størrelsen. Jeg synes også Vama sine 3,5 kubikkerer virker greie, men er usikker på om de kan leveres med brems. Har noen erfaing med disse store apperatene? Da tenker jeg på hvordan de oppfører seg på glatta?Holdbarhet? Hvis noen vet om andre leverandører, så kom igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan_Dag_1 Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Jeg har nylig fått en del strøing for en kommune. Jeg skal strø ca 50 km. For å komme i gjennom alle veiene må jeg kjøre ca 30 mil! Jeg har tenkt å kjøpe to store apperater på 5 kubikk hver. Til nå vet jeg bare om Soukkio (Lena maskin) som leverer i denne størrelsen. Jeg synes også Vama sine 3,5 kubikkerer virker greie, men er usikker på om de kan leveres med brems. Har noen erfaing med disse store apperatene? Da tenker jeg på hvordan de oppfører seg på glatta?Holdbarhet? Hvis noen vet om andre leverandører, så kom igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.