Guest Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Er det noen av dere som har benytta denne fresen og kan komme med noen brukererfaringer. Svakheter eller positive egneskaper? Lurer på å kjøpe en slik med hydraulisk kantvinge. Er det andre V fresere der ute i markedet med samme kapasitet?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kingofsnow_1 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Er det noen av dere som har benytta denne fresen og kan komme med noen brukererfaringer. Svakheter eller positive egneskaper? Lurer på å kjøpe en slik med hydraulisk kantvinge. Er det andre V fresere der ute i markedet med samme kapasitet?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Har bare erfaring med de litt mindre fresene men er meget imponert over de. Så har du nok foran den så tror jeg nok du blir fornøyd. Men den er stor da. Alternativet er nok Dalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Skal dra den med en fendt 820. Har nå bestillt denne fresen så nå er det snart bare å vente på snøen:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Har du fått prøvd fresen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 Hei Jeg har en V2500 m.hyd.kantvinger. fresen er den beste jeg har hatt, meget stor kapasitet. har brøytet en kommunal veg med den. den tåler 25-30 km før den hopper. innfestinga til kantvingene kunne vært bedre, hullavstanden i sliteskjæret burde ha standar avstand slik at grønne hullskjær passet (vegvesenstandar) Asgeir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.