Guest Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Er det noen som har erfaring med JPM maskintraller? Tenkte på den MIDITRALLA,til en åttetonner +div Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest runeav_1 Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Er det noen som har erfaring med JPM maskintraller? Tenkte på den MIDITRALLA,til en åttetonner +div Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Kan vel ikke si jeg har erfaring, da jeg fikk min levert nå i høst, så har bare såvidt hatt graveren på. Men den virker solid nok i forhold til prisen. Den kunne kanskje hatt noen bedre kvalitetsdekk. (4 kinadekk), og impregnert trevirke i bunnen, men da hadde vel prisen også vært en annen. Virket ganske smidig og kjøre med, da den jo bare er ca 230cm bred. En ting jeg reagerte på ved tomkjøring er at vogna er akkurat i balanse, slik at det ikke blir noe \"\;kroktrykk\"\;, og derfor \"\;nykker\"\; litt, men dette er kanskje normalt på en sånn type. trailer???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.