Gå til innhold

gravmaskin,gammel8t,nyere minigraver?


Gjest

Anbefalte innlegg

trenger for tiden ei maskin til div gardsarbeid og till bruk på liten tipp,kva får ein for 50-120tusen,kva merke og ,modell,tips til kvar eg ska leite???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
trenger for tiden ei maskin til div gardsarbeid og till bruk på liten tipp,kva får ein for 50-120tusen,kva merke og ,modell,tips til kvar eg ska leite???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra spørsmålet ditt rekne eg med det også står mellom 8 tonnar og minigravar. Ein minigravar vil i mange tilfelle bli for puslete til gårdsmaskin. 8 tonn er ofte passelig. Men i og med at dette er populære maskiner, kan du ofte få like mye maskin for pengene viss du går enda lenger opp i vekt.Viss du går opp i 150-200 tusen får du ein meget bra maskin,du kan sikkert finne ein bra til rundt 100 også, men du må sjå på understell og div så du ikkje risikere at denne kan bli langt dyrere på sikt enn du hadde tenkt. På finn.no finner du også mange maskiner.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars_A_1
Hvis du skal ha maskina bare til eget bruk så du ikke trenger å flytte den så jevnt bør du kjøpe deg ei litt større gammel maskin. F. eks. Åkerman H7 eller H9. Maskiner på ca. 16 tonn til rundt 80-100000kr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...